Busraata33 evet zaten bebeğimin beslenmesi de çok iyi değil henüz ek gıdaya tam anlamıyla alışamadı, hep emmek istiyor. İlaç verir diye düşündüm ama vermedi doktor, damla sayımızı bile artırmadı. Ben de buraya beslenme noktasında öneri için yazmak istedim, teşekkür ettim size de.