Merhaba arkadaşlar. Antibiyotik yeni bitti 3 aydır geçmeyen öksürük burun akıntısı var. Doktorlar alerjik mevsimsel grip diyorlar ilaç verip gönderiyorlar. 2 haftadır çocuk beni duymuyor doktor yine Antibiyotik vermiş göndermiş tıkanmış kulakları.
Başına böyle bir durum gelen var mı? Çok üzülüyorum kızıma duymuyor bağırarak konuşmam gerekiyor 😭