seda_asan1 Alt göbeğim asla gitmiyo göbeğim yumuşacık etim öyle sertte değil. Benim gibi olan var mı kızlar nasıl gider bu göbek🫠🫠🫠
nihalerkan Benim de ikinci sezeryan. Maalesef sarkık ve yumuşak bir alt göbeğim var. Gitmezse en kotu emzirme bittikten sonra plastik cerrah ile halledeceğim 🙂