cansuderindemir Oğlum 14 günlük 11 gün yoğun bakım da kaldı eve geldik şimdide sarılık 14 çıktı 17 olursa tekrar yatış vereceklermiş. Siz de oldu mu nasıl gecırdınız ?
2cocuklumom cansuderindemir mama kesinlikle mama emzir sık sık dediler ilk çocukta da direttim vermedim yattı ikincisinde de aynısın yaptım o da yattı arkadaşım mama vermişti yatmadı hiç
dilberhala1 cansuderindemir Valla bende mamayla destekledim işk zamanlar 1 saatte bir mama meme mama meme yaptım 1 gecede değeri 13 ten 10 a inmişti
isilaybestee cansuderindemir bu kadar yüksek değildi bizim hemen manaya başladık annemin tavsiyesiyle ben pek vermek istemedim ama iyi ki verdim bol bol emzirin ve mama takviyesi yapın çok geçmiş olsun
bebeklihayatt137_ Bende burda bekliyim beslenmesi çok iyi ama geçmedi 2 aylık olucak tabi değeri düşük en son 8di
AA201207 cansuderindemir gündüzleri saat başı geceleri 2 saatte bir emzirerek ve sarılığı atlatana kadar mama takviyesi ile yatış olmadan hallettik
ada99 ben çok büyül hata yapmıştım sütüm gelmedi ilk gün geldiği kdar emzirdim ikinci gün cocugun sarılığı 18 çıkmıştı iki saatte bir hep mama verdim öyle atlattık şükür aç kalmamaları lazım