Kızlar 18 günlük bebeğim var göğüslerimden artık yarasından kan akıyor bebekte emiyor doktor pompa ile sağ ver dedi öyle yapıyorum bende. Bir içişte 100 ml üzeri içiyor 125 bile görüyoruz. Ve 2 saate 3 saate bir yapıyor bunu. Daha şimdiden 15 günlükken gaz sancıları başladı. Acaba diyorum çok süt içiyorda o mu bu kadar rahatsız edip sancı yapıyor. Yani biberonu kendisi hırçınlaşıp almak istiyor doymayınca uyumuyor kapasitesi bu demekki midesi alıyor diyorum ama bir yandan da küçük daha burdan okuyorum normal gelmiyor. Ne yapmam gerek bilmiyorum sizinkiler kaç ml içiyor sütü fazla içmek bu kadar gaza sebep olur mu kıvranıyor resmen miniğim 😔