45gunluk kız bebeğim var neredeyse doğduğundan beri çıkardığı gaz kokuyor. Benimde çok gazim var acaba benden mi geçiyor yediğime içtiğime dikkat ediyorum. Terliksiz, patiksiz gezmiyorum acaba ben mi usutuyorum da benden geçiyor yoksa bebeğim mi üşüyor da gazı kokuyor. Bir fikir verin bana kafam da deli sorular 🥴