Kızlar ilk 3 gün sütüm gelmemişti diye mama başlamıştık sonra yavas yavaş gelmeye başladı derken şu an 35 günlük olduk, bebeğim şu an mememden süt emdikten sonra mutlaka fazlasını çıkarıyor, ağzının kenarı hep süt ama huzursuzluğu asla bitmiyor. Tam memede doyup uyku moduna geçecek derken tekrar çığlık basıp sürekli aranıyor taa ki ona mama verene kadar. Bu neden oluyordur sizce? Mememde doymasa kusar mı? Kusuyorsa ve doyuyorsa neden mama alsın aklımda deli sorular 😭 böyle bişey yaşayan var mı