Biz yedi eltiyiz en küçükleri benim bende uzaktayım bayramda annemlere gitcem ortanca eltim kendine ev almış benim bebiste doğunca ona iki yüz lira takmislardi şimdide ben üç yüz lira gibi bişi hediye almak istiyorum onun ev hediyesi için bu arada asla sevmiyom kendisini bu parayla nasil bişi alayim sizce fikir verin kizlar…🫣