Kızlar kızım 2 yalına giricek hala kafasında konak oluyor bebekkende olmustu yani anlamıyorum nedenini zeytinyağı sürüp tarıyorum güzelce dökülüyor temzileniyor ama bakıyorum 15 güne yine olmuş hafiften. Neden oluyor bu konak sebebini bilen var mı ? Yanlış yaptığım bisey mi var acaba