Seda-lina çok geçmiş olsun inşallah siğil değildir, bende de hamilelikte çıktı, 16 haftalıkken doktorum yakarak temizledi. Bir daha tekrar etmedi, fakat bi kaç gündür vajina içinde gıdıklanma hissi yaşıyorum, acaba içeri de siğil mi oldu diye endişe ediyorum. Çokta korkuyorum, böyle bişey yaşadınız mı başınızdan geçtiği için sormak istedim. Kafayı yemek üzereyim, psikolojim tamamen bitti 🥺