Zhrbl12 seda_asan1 kabızlık ve gaz sorunu için biz denedik bebeğim tadını sevmedi biraz demir tadı var.
bussyy1710 seda_asan1 gaz yapmıyor kabızlık falan yapmıyor. Biz kullandık alerjisi çıkana kadar memnundum ben. Demir tadı var biraz.
seda_asan1 Zhrbl12 Bebelac kullanıyoruz bizde bir haftadır ishal gibi hastalık belirtileri de yok keyfi yerinde acaba mamayı mı değiştirsem diye düşünüyorum da