biricikoglumm Kızlar bebeğim 10 aylık ve yemek yerken hiç durmuyor memnun kaldığınız uygun fiyatlı mama sandalyesi önerir misiniz lütfen???
feyzas biricikoglumm ıkea kullanıyorum ben memnunum. Başta daha konforlu bişey mi alsam demiştim ama o zamanlar destwksiz oturamıyordu şu an gayet rahat. Bi de yer kaplamıyor . E bebekde de çok benzeri var ama model adını bilmiyorum
ysmnp biricikoglumm e bebek baby plus mama mia sandalye çok güzel oturma yeri geniş bebek sıkılmıyor ayak uzatma aparatı var sırtı 4 kademeli ayarlanıyor ben çok memnunum bebeğim de ağlamıyor. İçinde oturuyor baya
feyzas biricikoglumm valla ben ikinci el aldım dolaptan. Ama tepsisi çok yıprandığı için çöpe attım çıkarıp. sitesinden sadece tepsisini aldım . Sıfır gibi oldu