Kızlar merhaba oğlum 2 ay 26 günlük bir süredir salya akıntısı var ve bir kaç gündür de doğru düzgün emmiyor ve uykuya çok meyilli haftasonu emmeye bile zor kalktı diş kaşıyıcısıyla damaklarını kaşıyorum galiba hoşuna gidiyor damakları kaşınıyor olabilir mi?Deneyimli anneler biraz bilgi verebilir mi? Çocukta başka bir şey var da ben mi anlamıyorum acaba normalde yarım saatte bir emer ama şimdi 2 dakika emip bırakıyor