defne24- Allah bağışlasın 😌 benim tek bebeğim aşırı zor ve 2. Yi asla düşünmüyorum yinede büyük konuşmayayim ama yaşım 27 belki 37-38de anca 2.yi düşünürüm oda gücüm olursa evet gerçekten su devirde çok zor önemli olan doğurmak değil zaten bakmak eğitmek Allah isteyen herkese nasip etsin