polunana Ya aslında çok güzel bir şey bu çok özel bir şey ama güzel olduğu kadar da gerçekten yorucu bir durum Bir annemiz demiş zaten yıpratıcı olduğunu yani bağlılık ve açıklık arasında bir düzey yapılması lazım Ne size çok bağlı olacak ne de sizsiz yapabilecek. Örnek vereyim bir misafirliğe gittiğinizde normalde Yeni ortam olduğu için meraktan bakar eğlenir ama biz de tam tersi sürekli yapışık yanında olmamı yanında oturmamı istiyor. Yani şu an bunları yazarken bile elimden tutmuş çekiştiriyor yanında gelmem için pişman değilim hep diyorum bana herkes diyor ki çocuğu kendine bağımlı ettin kendini alıştırdın Biz sana dedik şöyle yap böyle yap dinlemedin bizi hepsine tekrar tekrar diyorum asla pişman değilim çünkü O günler bir daha geri gelmeyecek ve bu yüzden yaşanabilecek en dolu dolu haliyle yaşanması gerektiğini savunuyorum ben onların da ağzını kapatıyorum ben memnunum halimden bebeği kendimden uzak büyütüp En azından vicdan yapmam Keşke daha fazlalık geçirseydim diye bebeğim 15 aylık kalabalık bir aile olmadığı için dediğim gibi tamamen anneye bağlı oluyor zaten en çok onu görüyor en çok ilgi ondan geliyor babadan da geliyor ama anne gibi olmuyor.