Herkese merhabalar. Bebişim tam 2 aylık ve hastane kontrolünde rutin olarak kalça ultrasonuna da baktırıyoruz randevu alın dedi doktorumuz. ( Acıbadem Ankara)
O gün aşılar da yapıldığı için 20 dakika sürmesi sebebiyle cesaret edip randevumu alamadım. Muayenede kalça için gayet iyi demişti ve bir çok arkadaşıma doktorları “muayene normal gerek yok” demiş. Sizler çektirdiniz mi? Elzem midir? 20 dakika kıyamet koparır diye bi cesaret edemedim de..