Rukiye66 Sadekahve_ heyecan cidden kalmadı yok 9 u 14,15 yok 23,24 verem ettiler ya yetti diye çıkıp bağıracak karakuvvetleri uzman da açıklanmadı ya
Sadekahve_ cahillesohbetikestim bugün zor yaa gerçi geçen sene 10 da mı açıklanmış ne bileyim sanki biri de böyle birsey demişti 😀
kahvepres Sadekahve_ öyle cnm cünki bugn sisteme girmişse anck cuma onaylarlar beklycz eşime dedim acklnrsa direk cıkan yeri at tlfnda heycandan bekliyemem seni🤣🤣
Sadekahve_ Begm_i olabilir evet işte artık neyi ne zaman ne diye duydum hatırlamıyorum bile o kadar cok posta girip okudum ki 😊