Kelebekakkor99 3 yaşındaki ve 1 yaşındaki çocuğum kulakları etkilenmesin diye ne yapmamiz lazım bide etkilenirse ne olur kızlar 😔😔😔
sleepnessnami Kelebekakkor99 üstte kalsın ben de merak ediyorum bunu emiyorsa emzirin diyorlar ama emmiyorsa ne yapılabilir küçük bebekle
Prensim_06 Kelebekakkor99 bende doktora sormuştum inerken ve uçak kalktığı esnada emzirin veya emzik verin eğer yaşça büyüklerse de yutkunması için su içirin demişti
Mnli Kelebekakkor99 yutkunmalarını sağlayın büyük olana ve kendinize sakız kullanabilirsiniz küçük emmiyorsa su içirin etkilenirse kulakları tıkanır ve baş ağrısı olur sinüslerde ok saplanır gibi oluyor genelde tıkanınca ağlıyorlar çok fazla
endoplazmikretikulumiste Kelebekakkor99 doktorumuz emiyorsa emzir emmiyorsa biberon ver en kötü emzik alsın demişti 8 aylıkken bir sorun yaşamadık geçen senede bir sorun yaşamadık .
sonmel Kalkis ve inis aninda su icsinler, fazla bir sey yapamazsiniz zaten. Hasta olmamalari da onemli yoksa cok etkilenirler, ben kizim 2,5 aylikken ve 1,5 yasindayken gittim hicbir sey olmadi yani illah olcak diye bir sey de yok korkmayin
Prensim_06 Kelebekakkor99 kronik bir rahatsızlığı yoksa sorun olmaz varsa eğer doktorunuza danışın bir de çocuklarinızda üst solunum yolu enflasyonu veya soğuk algınlığı varsa orta kulak iltihabını tetikleyebilir
sonmel Kelebekakkor99 Niye? Alt tarafi biraz kulaklari tıkanır başka bir şey olmuyor ki 😅 inince de geciyor zaten
Kelebekakkor99 sonmel biyerde işitme sorunları ortaya çıkar kulakları duymaz yazıyordu ondan endişe ettim
Mnli sonmel hayır hemen geçmiyor hafif tıkanırsa evet ama benim son uçak yolculuğum bayram dönüşüydü tıkandı günlerce geçmedi resmen duymadım ve antibiyotik kullandım
sonmel Kelebekakkor99 😂 hayir tabi ki de, ben Hollanda’da dogup buyudum. 1 aylikken tut su an 29 yasindayim kac kez Turkiyeye gidip geldim sayiyi bilmiyorum ama her sene ⅔ defa gitmisimdir. Ve hic bir sorunum yok cok sukur. Yani belki 00,01% oyle bir ihtimal vardir, yani endiselenmenize hic gerek yok. Kardeslerimde daha bir aylikken tut su an 20 yaslarindalar her sene gittiler hicbir sorun yok. Yani daha oncede hic duymamistim işitme sorununu. Cok kucuk bir ihtimaldir yani.
sonmel Mnli Hasta miydiniz? Muhtemelen hastalandiniz ucak yuzunden antibiotica olurmu hic. Sonucta hava basinci bir virus bakteri degil…..