ezgiii12490 benim bebeğim çok erken basladı erken yaptığı tek şey takipti 3 haftalıkken beşiğinde bizi sağdan sola takip ederdi kartları aynı şekilde ve çok şaşırmıştım. Ama Dediğim gibi erken yaptığı tek şey buydu normalde 2.ayda bekleniyor sanırım doktorumuz 2.ay kontrolünde sormuştu