Yagmursnn bu ekonomik şartlarda en iyisini vermek isterken birden çok çocuk biraz bana mantıksız geliyor eşim ve ben çalışıyoruz şükür durumumuz iyi 3 yaşında bir oğlumuz var ama asla ikiyi düşünmedik eşim tek çocuk ben 4 kardeşiz , bende eşimde deneyimlerimizden yola çıkarak ve tek oğlumuza en iyisini vermek için düşünmedik , şöyle söyliyim 4 kardeşiz birbirimize zararımı yok ama faydamızda yok herkes kendi hayatında birde küçükken çok masumlar ama büyüyünce sorunlar da büyüyecek belki anlaşamıcaklar bile Amcamlardan biliyorum yani demem o ki kendi hayatın İçin en iyisini sen bilirsin ama annelik uzun ve zor bir maraton , şartların uygunsa ve istiyorsan bu senin verebileceğin bir karar … benim kimi arkadaşlarım kardeşlerimden ve akrabalarımdan daha yakın ve faydalı bana , oğlumda büyüdüğünde kendi çevresini oluşturacaktır arkadaş kuzenler vs….