Anneler oğlum 3620 kg doğdu 3. Gün sütüm anca geldiği için mama da vermemiştik sarılık gibi olmuştu 3290 a düştü sonra sütüm geldi şükür sadece anne sütü ile beslendik bugün hepatit aşımız vardı kilosu ölçüldü 5600 bana biraz fazla geldi baştaki kilo kaybından sonra hesaplayınca normal mi ?