Merhbaa bebegim bir aylık olucak yarın ama dogdugundan beri gazli bir bebek bezini hic dolu dolu yapmadı gazla birlikte birazcık yapiyo oda 3 yada 4 defa hep uykuda kıpkırmızı oluyo sürekli uykudan uyaniyo doktora söyledim bifidrops diye bir damla verdi ama pek işe yaramiyo karni çok sert dokununca inliyo resmen öneri ve bu süreçi nasıl atlaticagim hakkında bilgi verirseniz sevinirim rezene çayı içiyorum hipp emziren anne çayı aldım içinde rezene ve anason kimyon var oda pek etki etmedi ne sütüme ne bebeğe