Kızlar 40 günlük oğluşum akşam 8de yatar 11de kalkar sonra 2de kalkar en son 5te tamamen uyanık olur şimdi şunu sormak istiyorum sabah çok erken kalkıyor bu zamanlarda normalmi yani büyüdükçe bu saat uzuycakmı 7ye 8e sarkarmı
Sizin bebişleriniz ilk aylar nasıldı?
Birde doğum yapalı 40 gün oldu işte ben geceleri aşırı terliyorum bi kalkıyorum sırılsıklamım doğumla alakalımıdır? Çünkü önceden yoktu