Selamlar bugün bebeğim tam 2 aylık. Gündüzleri evde tekim akşam 6da eşim geliyor. Gündüz sadece bacağımda sallayarak uyuyor bacağımdan indirdiğim an uyanıyor. Uyandıktan sonra emzirme alt alma yapıyoruz bunları yaparken sohbet ediyoruz sürekli. Sonra biraz kendi haline bırakıyorum ama yanındayım sürekli. Ama tuvalete gidersem ya da yan odaya gidersem anında ağlamaya başlıyor. Afedersiniz geçen büyük tuvaletimi yaparken aşırı ağladı geldiğimde gözlerinden yaş akmıştı ilk defa çok üzüldüm sonra. Neden böyle oluyor sizde de böyle mi hiç bırakamıyorum. Uyurken de hep dizimde olduğu için uyuurken de kitleniyorum.