Aynısı sorun bizdede var.Gündüz en fazla yarım saat uyuyor,akşam 10 a kadar ne yapsam uyumuyor.Kafayı yemek üzereyim.Bizde de diş çıktı ama bizim önde değil bildiğiniz azı dişi çıktı.Şoklardayım.Acaba azı olduğu için mi zorlanıyor?Çok zor çok bu 6. ay insanı canından bezdirir.Allah yardımcımız olsun 🌸