Ya 22 aylık kaka yaparken yapıyorum diyor bi köşeye saklanıp yapıyor gece ama ıslak tabi altı uyanıyor çünkü bende artık kovalamaktan sıkıldım evin içinde tam kakayı temizliyorum mesela hop dönüyor kaçıyor savaşıyoruz resmen başlasam diyorum erken mi olur tuvalete gitmek zorunda hisseder mi yine kaçar mı bilmiyorum.