Ya benim dün pembe çok az akıntım geldi ardından kahverengi akıntım geldi 7 aylık kızım var birliktelikte prezervatif kullanmıyoruz geriçekilme oluyor yani eminim kendimden ama hamile olabilr miyim çok korkuyorum test yapmaya doğum yağtığımdan beri regl olmadım bunu yaşayan var mı regl olabilir mi acaba bugün de minik kahverengi gelmişti