Mastit mi oluyor bilmiyorum sağ göğüsüm normal ama sol göğüsümün sol tarafı bastırınca, kımıldayınca çok ağrıyor. Sanki bir yere vurmuşum da ezilmiş, darbe almış gibi. Geçirmenin bir çözümü var mı? Sıcak duş, sıcak kompres deniyorum hep o an rahatlatıyor sonra tekrar başlıyor.