huysuzbalik bizde 4.ay atağındayız ve atıcam kendimi cam aşa diye isyanlardayım üstelik evde tek başımayım en baştan beri yardım edenim bir dk kucağına alanım yok, tükendim gerçekten. Atak geçip gidecek ama sırada huyları değişiyormuş, nasıl uyutuyorsan ona alışıyormuş, sürekli kucakta olduğu için kucağa da alışıyormuş. Ben 2 gündür kucağıma almayı kestim ve ağlamaktan helak oluyo ama yinede kendi kendine uyumaya alıştırmaya çalışıyorum. Ama çok zor çokkkk dün sinirden yüzünü parçalamış bildiğin sanki etini koparmış tırnağıyla 😣