5 aylıkken kızımda ekngidyaa başlamıştım kızım birden kilo alımı durdu gün geçtikçe zayıfladı hatta anlamadım 6.ayda doktora götürdüm süt ve süt ürünleri yumurta dahil olmak üzere alerjisi çıktı diyete girdik ikimizde 7.ayinda sütümü kesmek zorunda kaldım kendim hicbirsey yiyememekten kızıma faydalı olmamaya başladım.Raporlu mama kullanmaya başladık 6.ayinda 7.ayinda doktora götürdüğüm de 700. Gr almıştı.Boyle böyle doktor toparlayacak dedi ek gıdaya çok yükleniyorum bol bol mama vermeye çalışıyorum sabahları muz pirinç unu pekmez,bazen irmik genelde böyle yapıyorum asci anne diye bir sayfa var ordan çorbalar aldim süt alerjik bebeklere uygun çok guzel şeyler var bebe bisküvisi faaln arada onu veriyorum