MinikPandam_ Eleee123 çok uzun sürmüyor iğneyle uyusturuyorlar zaten önce 5 dakikalik bir islem. yapilani az cok hissediyorsun ama acı olmuyor. geçmiş olsun
MinikPandam_ Eleee123 hayır yok. direkt çıkıp eve dönüyorsunuz. İlk bir kaç gün su degdirmiyorsunuz o kadar. duş alıp gidin
gunnn Eleee123 Eleee123 biraz can yakabilir üsten uyuşturuyorlar ama tabanca gibi bir şeyle yapılıyor iğne içeri girip bir parça alıyor senden ya da sıvı ama korkucak bişey yok allah yardımcın olsun