Kızlar kızım neredeyse 1 haftadır gece 1 buçuk civarı ağlıyor uyanmiyor ama sallıyorum beşiği yada ninni açıyorum annecim burdayım hadi uyu falan diyorum biraz sonra geri devam ediyor uyumaya okuyorum falan, bu gece terörü dedikleri mi acaba bu aylarda yaşayan var mı