Kızım doğduğundan beri sleepy kullanıyordum. Kızarıklık yaptığı için soffie, molfix, baby me, minies denedim. En son goon a karar verdim. Başlarda iyiydi ama şimdi sızdırıyor sanki. Zıbınında nemlilik oluyor. Hem sızdırmayan hem pişik yapmayan bebek bezi önelerinizi bekliyorum :)