Kizlar oglum 2 yasinda 25 aylik suan. Ve 18 gunluk de bi kizim var . Oglumu tuvalete alistirmak istiyorum. Sizce suan erken mi . Erkek cocuklarin tuvalet tutma becerileri daha gec oluyormus diye duydum. Kardesiyle zor olur gibi geliyo nasil yapicam nasıl alisicak baya korkuyorum acikcasi. Siz nasil alistirdiniz ,bu surece en kolay nasil alisabiliriz ,var mi onerileriniz