Merhabalar. 1,5 aylık bebeğim sadece mama kullanıyor. Aptamil prosneo kullanıyorduk fakat çok gaz yaptı. Doktor aptamil conformile geçebilirsiniz demişti. Mama değişikliği yaparken önceki mamayla karıştırarak mı vermeliyim yoksa direkt yeni mamaya geçelim mi? Yardımcı olabilir misiniz?