nur4108 benim oğlumda yarık damak doğdu yumuşak dokudaydı ama doğduğu gibi temizlemeye götürdüklerinde ağlarken gördüler bana söylediler. Bu süreçte ben reflüsü olmamasına rağmen reflü yatağında yatırdım dik bir şekilde besledim, kusarken burnundan da geliyor korkmayın sakın. 9 aylıkken ameliyat ettiler 1 ay şırınga ile besledim bu süreçte doktor bana 7 aylıkken bardakta su içirmeye alıştır dedi. 1 ay şırınga ile beslendikten sonra katı yemeklere hemen başlamadık çorba ile başladık zaten dikişler yok olmaya başladığı zaman katı şeylere başladık 🙏 Bu süre zarfında en önemlisi dikişlerinin açılmaması, ağladığı zaman uzun sürmemesi onun dışında size önerebileceğim en iyi doktor (Ankara Hacettepe Üniversitesindeki plastik cerrahi Mert Çalış) gerçekten çok iyi bir doktor çok yardımcı oluyorlar imkanınız varsa eğer ameliyatınızı ona yaptırmanızı isterim geçmiş olsun ❤️