Kızlar 3 gündür gecmeyen kasık agrım mevcuttu ama resmen adim atamiyor kizimi tasiyamiyordum 3.gun sonunda hafif lekelenmem oldu cok az ama sonra durdu ki zaten adetime daha 10 gun var. Ben direk spiralimin kaydığını düşündüm 1 yildir spiralliyim ilk kez boyle birsey yasadim. Bugun doktora gittim ilk basta yumurtalamadan olabilecegini soyledi usg sonucunda ise spiralin yerinde durdugunu herseyin cok normal oldugunu ama kanda gebelige bakilmasini ona gore konusulmasini istedi. Ve ben sabahtan beri stresliyim. Bugun 10 da verdim yarin 10 da sonuc çıkacakmış sabahtan beri bakip duruyorum labaratuvara cikmis mi diye ama yok sizce gebelik olabilir mi basina gelen var mi? Enfeksiyon yok bu arada yumurtalamamda genelde adet baslangicindan itibaren 7-10.gunde. anlam veremedim?