sabirsizbebek15 Kızım 5 gün sonra 6 aylık olacak uyanıkken huzursuzluğu ağlaması yok ama uyuyunca kımıldanıyor sürekli elleri kolları kafası hiç durmuyor üzerini de örttürmüyor tepiniyor gözleri kapalı şekilde neden böyle yapıyor
Seyma1912 sabirsizbebek15 13 ayına girecek oğlum uykusunda hareketsiz yattığını bilmem bende okadar merak ediyorum ki dinlenebiliyor mu acaba 🤦🏻♀️
Aysimaahmet Artık ellerini kollarını kullanmayı çok iyi biliyor gün içinde yaptıklarını uykusunda yapıyordur canim
sahikakocarslanli sabirsizbebek15 ahh benimde 6 aylıkken başladı canım şimdi 7 ay 16 günlük inan gece uykusunda bi sn yerind2 durmuyo eller kollar hep oynar döner durur mızmızlık yapar uykuda 🤦🏻♀️
sahikakocarslanli sabirsizbebek15 valla canım ilk o kadar zorlandım ki şimdi gene zor geliyo ama napalim hiç bi çözüm bulamadım dış e bagliyorum hala cikmadi maksimum uykusu 1.5 saat oluyo baz3n her yarim saatte kalkıyoruz sürekli kıpırdar elini tutarım yok bırakınca hemen burnunu kaşır kulaklarını kasir emziğini veririrm dursun diye dönmeye çalışır hadi dönsün yüzüstü uyusun bari derim yzuustu uyumaya alışık değil gene mızmız hareketlenir düzeltirim bu sefer saçlarını çekiştirir yok yani durmadan uyumuyor hiç
zumramomm sabirsizbebek15 canım öyle bir bebek düşün ki neredeyse 24saat hep bir dönme eller ayaklar durmayan kıpır kipir bir bebek. besigine yatiramiyoruz yan dönüyor yüz üstü dönüyor ayaklar beşiğin kenarında hep böyle yani.ve asla üstünü örttümez.beraber yatiyoruz ama koca yatağa bile sığmıyor eşim salona kaçıyor çünkü elleri ayakları ağzımızda sürekli gece boyu hareket.kisacasi hareketli bebekler.bir sıkıntısı yok huy😊ilk dönmeye 2.5aylikken başladı gerisini sen düşün (maşallah diyim)
sabirsizbebek15 zumramomm maşallah çok erken başlamış. Bizimki 6 aylık olacak daha dönemiyor. Bir kaö gündür ek gıdaya başlama çabamız var acaba verdiklerim mi rahatsız ediyor diye düşünüyorum
Muhammedtrn sabirsizbebek15 benim oğlumda sürekli hareket halinde yatakta tur atıyor.. Uyumuyor sanki. Doğduğunda 30 gün kundak yapabildim sadece. Onunda içinde pek kalmadı zaten hep hareketliydi. Annemin dediğine göre doğru düzgün kundak yapmadığım için şimdi hareketli yatıyomuş 😄
sabirsizbebek15 Muhammedtrn bence ondan değil ben şimdi bile ara sıra yapıyorum kundak 4 aya kadar hep yaptım uyurken
zumramomm sabirsizbebek15 sanmıyorum ama eğer yeni yapmaya başladıysa ya hareketlendigi içindir ya da distir.bizim hep olduğu için artik huy diyorum asla doğduğundan beri kundak kabul etmedi 🤷
sahikakocarslanli sabirsizbebek15 valla gündüz bi nebze daha iyi keşke gece de böyle olsa diyorum ama olmuyo canım gece uykuda dinlenemiyor ki kaliteli bi uykusu yok çünkü gece... acısını gündüz cikartiyo