Merhaba kızlar, geçen hafta ben nezle oldum ne kadar korumaya çalıştıysam da bebeğime geçmiş :( bugün gözü burnu hep akıyo :( daha salı günü doktora gitmiştik boğazında kızarıklık vardı calpol vermişti. Şimdi nezle için ne yapıcam bilmiyorum. Nasıl kolay atlatırız bu dönemi