mutluanne34 bitmiyor zaten salgınlar benimki o yaşlarda çok acillere gitti her salgında kusma ishal covid 6 hastalık başka enfeksiyonlar belki 1 buçuk sene her ay hastanede idik şükür şimdilik bağışıklık kazandı herhalde diyorduk geçenlerde yine düşmeyen ateşten hastanede yattı rabbim şifa versin