prensesininannesi5838 Unicorn67 suyu fazla tukettir duyu az icirince çökük gibi duruyor suyu artirinca düzeliyor sıvıyı az veriyorsundur
prensesininannesi5838 Unicorn67 ondandır muhtemelen ama için rahat etmiyorsa bi doktora göster beni.ki öyle oluyor suyu az içince göçük gibi oluyo suyu normal icirince duzeliyo
Unicorn67 prensesininannesi5838 ayın 8inde gitmiştik normaldi herşey ama işte ozaman boylemiydi b8lmiyorum korkuyorum ellemeye oyuzden pek ellemiyorum bugün elime öyle geldi kafasını da çarptı bugün korktum açıkçası ya
prensesininannesi5838 Unicorn67 ozmn git canım bi tane doktora bide çarptı diyorsun benim kix yataktan düştü kafası gelmedi yere ama çarptı dediğin gibi direk götürdüm röntgen çekildi bence götür doktora için rahatlar en azından ya
Unicorn67 prensesininannesi5838 gözlemleyim diye bekliyorum hiç öyle anormal bir durum olmadı ama eşim gelince götürürüm heralde içim rahatlasın dediğiniz gibi annelik zor ie tesekkur ederim size de ♥️
prensesininannesi5838 Unicorn67 aynne öyle canım için rahatlar en azından bende teşekkür ederim ne demek