A101e akülü dolu diye bir markanın akülü arabası gelmiş 32 aylık kızım için aldım henüz gelmedi. Kullanan var mı memnun musunuz sarjı ne kadar süre gidiyor kurulumu zor mu ve şarj olurken ısınma patlama vs gibi sorun olmuyor dimi akülü ya endişe ettim 🙈🤣 şarjı, ne kadar gidiyo aküsü bitme etme durumu oluyo mu 🙈 bir de kumanda kullanımı kolay mı ben çok panigim Allah korusun olası bir durumda ne bilim araba çıktı birden önümüze duruyor mu hemen ve direksiyon dan çocuklar kendi yön verebilir mi