3.aya kadar devam ediyor canım korkma biz gaz ilacı da kullandık geçmedi aynı mecbur gazını çıkartmaya yardım ediyoruz bacaklarını karnına iterek bide soğuk içme yeme benim sanırım ondan da oluyor eğer çok ağlıyorsa açlıktan ta olabilir doktora götürün bence