Kızlar yurt dışına tasındık burdaki sağlık sistemi çok farklı Türkiye’de 3 aylıkken vurulan aşı burda 3 yaşında vuruluyo ve sağlık sistemi Türkiye’ye göre 20 sene geriden geliyo doktorumla konuştum oda bu aşılar yok altarnatif aşı yaparım dedi bende yaptırmadım ama icimde hep bı suphe sıkıntı olur mu diye