Araseymen 14 aylık 1 hafta önce emziği bıraktirmaya başladım ama hala aklına gelip meme diye ağlıyor bu durum normalmi ??
Aselim0 Araseymen bende 21 aylık çocuğum 19 aylıkken bıraktırdık hala emzik görse cıldırır gibi ağlıyor bence normal 😀
Ucansupurge Araseymen 32 aylık hala emzikle uyuyor. Emzik=uyku olarak kodlamis emzik olmazsa kesinlikle uyumuyor inanılmaz bir çocuk.
biimiyomyardimet Araseymen 28 aylık hala kullanıyor 🤦🏻♀️ uykudan uykuya istiyor ama ben bıraksın istiyorum yok hiç niyeti yok bırakmaya. Mama içmeyi 1 hafta da bıraktık ama emzik konusunda aşırı hassas 🫠
Araseymen Aselim0 ay valla oğlum 1 gecede bırakmıştı 12 aylıkken bidaha hiç istemedj ama kızım hala unutmadi 🙄
Lareninannesiii Araseymen biraz daha emsin diye kendimi parçaladım ama yok emziği dişlemiş yakında e bebek yok diye bir hafta sonra alalım dedik aldık ağzına bile almadı bitti bitti dedi kaldırdı attı 😂 17 aylık
Araseymen Lareninannesiii çok iyi benim oğlumda 1 gecede bıraktı hiç zorlamadi ama kızım 1 hafta oldu hala meme diye sayıkliyor. 🙄