Arkadaşlar merhabalar uçağa kadar Bebek arabasıyla gittikten sonra nasıl bir işlem uygulanıyor Bebek arabasına bir ücret ödüyor muyuz nereye konuyor nereye bırakılıyor bilet kesiminde mi veriliyor bavulla beraber daha önce gördüklerim uçak girişinde alıyorlardı deneyimleyen varsa bilgi verirse sevinirim