prensannesi07_ doğum sonrası vitaminlerinize devam ettirmedi mi doktorunuz. Ben multivitamin, magnezyum ve demir ilacına devam ediyorum doğumun 2. Ayindayim, uzun sürede devam ederim kullanmaya. Bebeği emzirdiği için bunları kullanmayı unuttuğum zaman aşırı bitkin ve yorgun oluyorum. Ayrıca saçların dökülmesinde de çok etkili demir ilacı ve multivitamin. Sivilcelenme bilemeyeceğim o hormonal bir şey ciddiyeye gidin bence geçmiyorsa.