strs 2019’da adenya’ya gitmiştim. Plaj havuz deniz açısından evet güzel. Odalar ferah ve temizdi. Orada çalışan bir arkadaşla konuşmuştum adinin yemekleri adenyanın etkinliği ve denizi plajı güzel demişti. Yemek konusu güncellenmiş olabilir o zamandan bu zamana 😬 harici düşünürseniz wome deluxe geçen sene gittim denizini asla sevemedim. Ondan bir önceki sene de the oba’ya gitmiştim. Sezon başı olduğu için aşırı sakindi ve memnun kalmıştım.