Anneler selam 1.5 ay önce sezeryan ameliyatı oldum.ilk 20-25 gün kanamalarım kırmızıdan kahverengiye derken günde damla damlaya dönmüştü.Son 2 haftadır ilk adet oldum diye sandıgım kanama ,kesildi ve günlük kırmızı kanamam oluyor 45 gün oldu sizce hala normal mi