seda_asan1 Bir kaç gündür aşırı kaka yapıyor ve yaparken ishal olunca ses çıkarya öyle bir şekilde yapıyo ve çok sıvı kakası bildiğimiz ishal 🙈🫠 ne yapsam geçer gece iki üç kere uykusunda yapıyo bide uyku düzeni bizde şaştı 7-8 de uyan a kızım 5-6 da uyanıyo
yasemin1812 seda_asan1 Kaç aylık? Benimki de ishaldi enfeksiyon varmış , doktor ilaç yazdı kullandım geçti şükür
ard_ary_1308 seda_asan1 doktorunuza danışın muhtemelen probiyotik yazacaktır ki çok iyi geliyor ateş falan varsa serumla da müdahale ederler geçmiş olsun
yasemin1812 seda_asan1 Kaka testi yapıyorlar yine de için rahat eder bence bi doktora göstermelisin, acaba alerjik bi durumu ya da son günlerde yediği farklı bir şey de yapmış olabilir mi